IKEA del 2 och SATC!

Hej!
Hann inte med en uppdatering utav IKEA del 2 igår. Vi var inte hemma förrän sent, och jag var trött så in i.
 Men gårdagens shopping var lövely. Jag och Jessie gick bokstavligt talat lös. Det blev köksaker, det blev stolar, de blev blommor och krukor, talvor och ljus, handdukar, och massa mer saker. Men såvidare dyrt blev det inte, och det blir nog en IKEA trip till helgen också.



Det verkar som CJ kommer upp med sakerna istället för mamma och Lasse vilket egentligen bara är gött.
Vi var i lägenheten idag igen för att träffa Rolf, vår hyresvärd, vi skrev kontrakt och ska få nyckeln ihelgen.
Vi får se om det blir lördag eller söndag, men vi hoppas på lördag! Idag var det svinlugnt på jobbet, det fanns typ ingenting och göra. Då föredrar jag heller mycket att göra, för annars blire lite väl segt asså.

Jag och Jessie har precis gjort lite fruktsallad och nu ska vi kolla vidare på Sex and the City, vi är fast och vi gillart :)
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback