falköping :)

Hej!
Jag är hemma i Falköping ihelgen som sagt, och stannar tills tisdag. Känns faktiskt rätt skönt att vara hemma en liten stund.
Direkt efter vi kom hem igår bar det av till Mingus med tjejerna för lite mat och öl. Och så har ju Karin fyllt år så då fick hon lite presenter och så utav oss. Helt lövely. Saknat dom så in i!
Efter Mingus följde Cissi med mig hem, vi tog ett glas vin och satt och pratade i trädgården till långt in på småtimmarna (hon är helt underbar, bäst ever skulle jag tro!) och sen somnade vi. Men vi vaknade redan klockan sex och fortsatte att prata, sen somnade vi igen. Mamma väckte oss vid halv elva och hade gjort en underbar frukost, så det var bara att pallra sig upp äta lite.

Idag har jag, Emelie och pappa fikat lite. Sen har jag bara myst hemma med familjen.
Ikväll blir det fest, och det ska bli svinkul att träffa massa folk igen som man inte träffat sen studenten. Som sagt, kulkulkul!

Just det, igår på jobbet. Det var helt galet. Jag och Jessie har nog aldrig varit så otroligt flummiga. Vi dansade och skrattade, och dansade och skrattade. Vi plocka böcker, vi kastade böcker. Tiden gick så fort, och det var liksom kul att jobba! Vi pratade till och med lite polska. Jaja, bra dag där iaf.

Nu ska jag vila lite, och sen ska jag göra mig iordning. Vi tänkte köra igång rätt tidigt idag.
Säger la party on då, tycker det passar bra in just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback