ett tag sedan.

Det var ett tag sedan, och det ær lugnt på jobbet nu så det blev en snabbis vid datorn.
Vi har inte fixat internet i lægenheten æn men det kommer.
Vi stor trivs och flytten gick jættebra. Vi børjar på ordning på den och det ær fint och det kommer bli ænnu finare :)
På måndag kommer killarna upp, och det ska bli kul! Jag tror vi kommer trivas tillsammans, ett riktigt gøtt gæng ær vi.

Ikvæll blir det lugnt. Jag och Jessie ska laga paj och dricka lite gøtt. Sen blir det lite shopping imorgon och på kvællen ska vi nog dricka lite øl hos Mikaela och Josefine, kan bli en utgång. Vi får se. Najs med helg iaf.

Igår bokade jag biljett till Sthlm, næsta helg åker jag och hælsar på Cissi. Det kommer bli lovely, som alltid. PUSS!


Men back till work då.
Harego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback