en helt vanlig torsdag

Hej!
Det är torsdag, och imorgon är det fredag och Emelie kommer hit. Ska bli så kul att träffa henne :) Simon och Erik kommer även upp ihelgen, de ska bo hos Fiddern och comp, sen kommer ju CJ och Albin upp på lördag.
Det bästa är att alla ska hjälpa till att flytta på söndag, eftersom det vankas fest på lördag och bakfylla på söndag kan de vara bra med så mycket hjälp som möjligt. Göttgött!

Idag kollade jag, Jessie, Fiddern och Basse till stan lite. Jag hittade ett par svinsnygga Nike skor, lite trainers skor typ. Dom ska jag nog införskaffa till helgen. Jag har velat ha ett par sånna jättelänge men inte hittat dom rätta. Men idag stod dom bara där, och snart är dom mina. Sen har jag även hittat min höstjacka. Lite tråkigt att tänka på sånt, men har man hittat den så har man. Så den får jag nog klippa till på ihelgen. Jag sparar shoppingen till helgen för då ska jag och Emelie gå lös påt lite.

Igår ringde Karin, och jag saknar henne något så in i. Vi försökte planera in en helg hon kan komma upp, för de måste hon göra snart. Det bästa är att hon har planer på att flytta upp efter jul, och det tyckte jag lätt väldit bra. För vi stannar nog till sommarn.
Sen ska jag nog boka en resa till Stockholm ihelgen också. Jag ska åka och hälsa på Cissi sista helgen i augusti, jag känner att jag måste de asså. Saknar henne ocksåååå!

Jag och Jessie har kollat lite med SATC typ hela kvällen, otippat? Inte så va! Vi är helt fast it. Underbart.

Men en gonatt puss då,
Jennifer



Kommentarer
Postat av: cammie

kika gärna in och lämna en kladd*

Postat av: Sophie

Hoppas du får kul imorrn när du träffar Emelie :)

2008-08-14 @ 22:42:22
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Emina

jag blir så glad när jag läser om hur bra allt går för dig baby :) och ta kort på ert place när ni pimpat det och skicka sen! Saknar dig med ska du veta. Kasst att du är så far away :(

2008-08-16 @ 07:11:00
URL: http://eminaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback