så var de tisdag, igen.

Det är tisdag och igår tog jag ledigt från min två lektioner för att bara vara hemma och plugga lite. Skönt.
Jag skulle börjat min dag med spanska, men den verkar vara inställd, lite surt så. Eftersom en sovmorgon hade suttit så fint just nu, men what to do.
Var ett litet tag sen jag skrev, men så jättemycket har inte hänt, eller jooo lite. 
I fredags var det jobb och sen träffade jag Jessie. Så en lugn och skön fredag.
I lördags fyllde Emelie år, så det var kalas för henne, ett riktigt trevligt och kul kalas. Jessie kom och kalasade med oss, vi tog några glas vin och sen beslöt vi oss för att dra vidare till förfesten. Där var tjejerna redan igång, och vi kom igång rätt snabbt vi med. Efter förfesten blev det efter många om och men terrassen, vi var lite för bekväma utav oss för att åka till Skövde. Men efter vi gått in på terrassen är de mesta svart. Lite jobbigt men jag hade ju kuul.
Nåja, i söndags var det en bakis dag. Men trots huvudvärken åkte jag och Jessie till Skövde en sväng och kollade lite. Det var 75% rea på glitter så vi köpte massa armband och halsband. Lovely! Vi hittade jätteballa solglasögon som vi måste inför skaffa oss till Barcelona och sommarn.
När jag kom hem var det fortfarande fint väder så jag och Marie tog en promenad och en pizza. Bakismat är fan gött asså och Marie är löööve. Vi pratade massa, och givetvis som alltid var Barcelona ett utav samtalsämnerna. Biljetterna är bokad och jag och Jessie åker ner 22-29april. Som jag längtar!

Nu ska jag vara effektiv och plugga fram till min nästa lektion.
PUSS!



Vilken trio!

Kommentarer
Postat av: Marie

Pusspusspusspusspussfleratusengångerom.

Postat av: Cissi

we are the best you can fuck the rest, now shell it be fest!

2008-04-01 @ 14:40:01
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: agnes

haha, kommer du ihåg vad vi pratade om?

2008-04-01 @ 16:16:49
URL: http://agneeees.blogg.se
Postat av: agnes

jag hade svinkul! najs att komma hem lite. du då? vilken då? nu blev jag nyfiken!:) show me asså! pöss

2008-04-01 @ 17:06:36
URL: http://agneeees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback