i'm leaving for barcelona tomorrow!

Och hur gött låter de inte då? Jag pratade precis med Marie och idag hade dom 25 grader och sol, helt löövely. Det skulle bli bra väder hela veckan, sånt gillar vi. Vi är framme i Barcelona imorgon vid halv ett på natten, då ska Marie och Sara möta upp oss. Så åker vi hem till dem och lämnar väskorna, och sen går vi ut och tar en öl! Det känns ju inte annat än så rätt.

Ceccan och Karin kör ner oss till flygplatsen imorn :) Det tråkiga är att de åker iväg till Cypern 28e och vi kommer hem 29e, så åker om varandra liksom. Men what to do!

Jag är klar med plugget för dagen, och nu ska jag ge mig på packningen. Jag är kass på att packa förövrigt. Sen blir de nog lite promenad ikväll. Det är inte 25 grader här, men det är säkert 15 och sol är det!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback