en solig måndag.

Idag är jag helt slut efter helgen.
I fredags var de jobb till 00, och i lördags var de jobb 9-16 och direkt efter det var de kalas. Och kalaset höll på tills långt in på småtimmarna, närmare fem tror jag. Vi spelade Wii hela kvällen och jag har sån fruktansvärd träningsvärk efter boxningmatcherna, ojoj.
I söndags var de upp tidigt och gratta Viktor och sen ut till pappa och förberede inför ytterliggare ett kalas för Emelie.
Efter kalaset flängde jag vidare till familjen Karlsson för lite mys, och mys blev det. Min andra familj så att säga.
Så, så mycket sömn blev det inte men det har varit en toppen helg så det gör inte så mycket.
Men det känns som sagt idag, för jag är helt slut. Jag hade bara två lektioner idag, så det var ju skönt.

Idag blir det rätt lugnt, tror jag ska gå på plugget lite. Har lite att göra faktiskt.
Vi säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback