torsdag!

Det är torsdag och idag har jag utträttat lite ärenden på banken och växla pengar ska jag göra imorgon. Jag ska ju till England på söndag. Just nu är jag inte så sugen på de, men de kommer väl.
Imorgon blir de ållefestare, temat är sportfåne och jag tycker de är ett begränast och tråkigt tema. Men utklädd ska jag givetvis vara, amerikans fotbollsspelare var de tänkt. Förfesten är oklar än, men de finns lite att välja på, så jag får se hur de blir imörn, kanske blir två för att krångla till det.
På lördag blir de packning, och sen jobbar jag kväll. Men kommer nog ifrån lite tidigare har jag hoppats på, för sent orkar jag inte jobba om jag ska till Göteborg tidigt på söndag.
Imorgon säljer vi Rosa Bandet i skolan igen, man får en bulle på köpet. CISSI pass på imorn då och alla andra.
Jag har ont i huvudet, så ska lägga mig nu.
Gonatt!

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

förlåt förlåt förlåt. nästa gång. DETTA ÄR ETT LÖFTE!

Postat av: Anonym

lovie lovie :)

2007-09-22 @ 15:52:09
URL: http://emmiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback