kul tjej, hej!

Det är måndag, och måndag är min värsta dag i skolan typ. Men idag gick det bra och vi jobbade lite på vårt projektarbete och det går frammåt och givetvis så flummar vi lite när vi egentligen ska jobba men jag tror de kommer blir bra grejer. Vi är allt effektiva när vi jobbar.
Vi ska jobba om bröstcancer och Bröstcancerfonden förresten. De mesta går ut på en temakväll/välgörenhetskväll då vi ska samla in pengar och ha lite band som spelar, och göra en egen broschyr om bröstcancer som vi ska dela ut. Sen ska vi sälja Rosa Bandet under hela projektarbetes tiden. Så det blir nog i början av november den här kvällen äger rum. Då måste ni komma!

Idag har jag varit i Skövde en sväng, det blev väldigt stressigt för jag hade fått för mig de stängde klockan sju men de stängde sex så jag var på skopunkten först och köpte ett par skor och sen hann jag bara in på H&M en snabbis, men jag såg tröjan jag kollat på och köpte den. Ska ju till Göteborg på lördag så de får bli mer shopping då. Men måste spara lite pengar, ska ju till England snart och då vill man ju både shoppa och festa.

Ihelgen blev de lite fest, på lördagen asså. Jag jobbade ju fredag men kom ifrån jobbet tidigt på lördag. Men utgången var inte så jättekul utan förfesten var väldigt mycket roligare. Men det är ju så de brukar vara.

Jaja, det var det.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback