grått och tråkigt.

Heej!
Det är jättetråkigt väder idag, grått och tråkigt. Regnat har de gjort med.
I skolan har jag och Emina kämpat lite med projektarbetet och de går framåt, känns bra. Det var skolfoto idag också, och ja de var ju som de brukar vara, haha. Spexkortet tar vi på torsdag och vi får väl se hur de blir. Men de blir nog bra skulle jag tro, jag och Emina var på myspys idag och fixade lite utklädnings grejer.
Idag har jag stor städat mitt rum, och rensat garderoben. Känns skönt, alltid gött med ett nystädad rum. Men nu ska jag plugga lite samhäll, sen kommer nog Björn.




Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Marie

jag är jävligt sugen! får försöka få med mig någon bara annars får jag väl festa själv. wiho! ska du ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback