england!

Hej!
Jag är hemma nu, efter en vecka i England. Colchester och London var ball.
Jag bodde hos en jättesnäll kvinna, Catherine hette hon. Men jag var inte så mycket hemma utan jag var med alla andra. Dagarna var fyllda av aktiviter som egentligen kunde kvittat, en del var väl intressant men historia faller mig inte så jättemycket i smaken. Kvällarna var däremot roligare, öl och sprit var billigt på puben. Vi hittade några mysigare pubar och några festliga clubar.
Colchester är inte så jättestort, men det var rätt mysigt och shopping fanns det. Men Londons utbud var givetvis bättre, men där hade jag velat vara längre. För det fanns så mycket att göra och mycket att se.
Men kvällarna var helt klart roligast, och det var riktigt kul att gå lös med tjejerna.
Men nu ska jag packa upp och träffa Björn.
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Marie

vi vill se bilder!

Postat av: jennifer

nu finns de bilder att se!

2007-09-24 @ 22:25:16
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: eveee

slap my face bitch!

2007-09-25 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback