stavgång!

Hallå!
Jag kom precis hem från skolan. Sista lektionen var hälsopedagogik och vi var ute och gick stavgång, såg nog rätt kul ut men det var skönt och rätt roligt. Annars är mina tisdagars sämst, jag har bara massa hål. Jaja.

I fredags var det kalas för Simon, det var riktigt trevligt och Henning var ju hemma och det var kul att träffa honom. Vi åt ostfondue, det är så gott! Efter kalaset åkte jag till Karin och Ceccan och chillade lite.
I lördags skulle de varit lugnt men de blev fest, och det är alltid lite kul med spontanfest. Var lite hos KG, sen blev det Mingus och slutade med Terassen, och jag hade faktiskt kul på Terassen för en gångs skull! :)
Söndagen var jag bakfull och myste med Björn. Det slår aldrig fel, kommer sakna honom jättemycket!

Idag ska jag plugga lite och sen kanske de blir bandy. Jag är inte speciellt sugen, har tappat all motivation för träning vilket är lite tråkigt. Så vi får se hur de blir.
Men nu ska jag äta lite!

Kommentarer
Postat av: Marie

shäjky shäjky!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback