ma gang är bäääst!

Hej!
Jag är jätteglad idag.
Igår var de jättemysigt, efter jobbet åkte jag hem till KG där alla tjejer va. Sen åkte vi till donken tog en glass och åkte vidare till CJ där alla killar var! Dom lanade, men vi störde dem och kollade lite film och jag provade på att spela CS mot HenkeB och jag vann! Haha. Vi bestämde att vi skulle till bogrens imorgon, och jag tror de kommer bli jättekul. På dagen kanske vi ska till Rosenlunds badet, men vi får se liiite.
Jag har verkligen svinkul med dom! Idre kommer ju att bli bäst ever!



WOHO!
Nu ska jag plugga lite, sen ska jag till Jessie!
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: jessie gangleader haha

tjena,, snart blir det gangbang!! OTH for real,

2007-10-31 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback