fredag och mingus.

Hallou!
Det är fredag och jag är rätt trött just för stunden.
Klippte mig i morse, toppade lite så, och de blev ingen större skillnad. Sen var det skolan, och skolan är ju skolan. Efter skolan så begav jag och Emina oss till PA:s för att sälja Rosa Bandet. Det gick svinbra och vi fick sålt våra band på en halv timma.
Ikväll är det mingus med lite folk, det ska bli mysigt. Sen blir de säkert mys hemma hos någon efter, lite film och lite godis. Trevligt trevligt.

Jag känner mig lite sjuk. Jag har ont i halsen och snuvig. Det vill inte riktigt ge sig, lite jooobbigt.
Men nu så är de fredag och helg, det känns såå skönt!
So long folks.

Kommentarer
Postat av: Ciss

MEN VAAAAAAAAAAAA, jag var ju med där, men med Sara P. jag tror du inte VILLE se mig så du tittade bort när jag kom? hittade du nått snyggt?

Postat av: Ciss

jag ville med ha jeans, men jag orkade inte.:P det blev en lila kofta som jag diggar mkt mkt. sen en brun lite tjockare tröja typ, två klänningar, en t-shirt., nagellack, tofsar och sånt där ditt & datt! vad hände igår nu då? puss puss

2007-10-07 @ 10:36:46
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback