hmmmmmm

Heej!
Idag är jag fruktansvärt trött, skolan har varit riktigt seg. Men redovisningen av spanskan och svenskan gick bättre än väntat, skönt var väl det. Jag och Emina var effektiva på vårt hål och gjorde psykologi, en eloge till oss. Jag har skickat iväg hälsopedagogiken, och det känns skönt att ha avklarat det. Nu har jag lite psykologi och religon kvar, svenska också. Men den tar jag inte denna veckan. Nu blev det lite mycket pluggsnack, så vi sätter punkt där.
Jag glömde ju att tala om att vår välgörenhetskväll gick svinbra. Vi var riktigt nöjda, både föreläsarna och banden var grymma! Tacktacktack! Och pengar samlade vi in!
Nästa vecka ska vi tydligen ut på praktik, och visst känns det skönt, ett break ifrån skolan sitter aldrig fel. Jag är fruktansvärt skoltrött nu!
Jag ska försöka få med mig Karin och hälsa på Henning i Uppsala, lite kul behövs nu känner jag. Ska nog ringa henne nu och fråga vad hon tycker om det...
So long!






cause if you're not really here,
then the stars dont even matter.

Kommentarer
Postat av: Cissi

men jaaa! det gör vi! :D mer mys åt folket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback