sovmorgon och plugg.

Sovmorgon till 13.45 och det är verkligen lovely. Jag har varit jättetrött denna veckan så det kändes behövligt. Men tänkte jag skulle vara lite effektiv och plugga lite nu på förmiddagen. Men vi får se hur det går med det.
Igår var det lite körskola (jag känner jag ligger i) med Karin och sen skulle jag och Karin kolla lite fotboll, Trollflöjten spelade ju. Dom var inget bra, men jag och Karin fick till några riktigt sköna kommentarer om spelarna/spelet ibland. Lite kul var det.
Snart kommer Karin och Hanna förbi, eller snart och snart. De kommer när det kommer. Vi tänkte gå till körskolan och klara några faser till. Det är segt, men som sagt jag ligger i. Dom med. Jaja.
Det är massa som händer nu, och det känns verkligen svinkul. Det är liksom bara massa skoj. KUL!
Nej, jag hade ju lite saker att göra...

Kommentarer
Postat av: CiSSi

haha, du får säga hej till dom andra med! promise! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback