release me.

Det är måndag, och det känns rätt okej med måndag idag.
Det var rätt tungt att komma upp i morse, vilket berodde på att jag legat vaken ett bra tag i natt för att jag har så jävla ont i halsen. Kunde inte svälja eller något, riktigt jobbigt. Fick åka till sjukhuset och kolla upp det, och nu får jag gå på pencillin, men äh. Dom tog blodprov på mig, jag hatar blodprov och svimmade.
Men skolan var chill, Kanongänget hade tema dag och det var rätt kul. Sen var det bara matte och massage, också chill. Det var gött.
Efter skolan blev det körskolan med Jessie, känner att det är läge för att sätta igång med det. Försöka hinna bli klar med det innan sommarlovet drar igång. Men det är mycket nu, rätt gött faktiskt. Snart är det Barcelona, vilket ska bli svinkul. Alla är så laddad inför resan att det kan ju inte bli mer än ball. JAG ÄR LADDAD, JESSIE ÄR LADDAD, wie!
Ne nu är det lite plugg som gäller. Sen kommer Björn.
Jag har fått jobb föresten, det är klart nu. Det blev Mingus. Rätt kul där faktiskt.
Må gött.

image133
JESSIE ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

amen grattis till jobbet och tack för att du tyckte jag dansade fint. hihi. nej men serri, i did my best. HAHA PUSS!

Postat av: Marie

haha, jag ska komma och beställa 11051 nacotallrikar :P

2007-05-07 @ 20:30:34
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Sara

Nej, jag håller mig undan. Det är allmänt kaos nu. Men du såg ju mig idag, sexig som få ^^

2007-05-07 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback