plö.

Usch det är mycket att stå i nu. Det är prov, inlämningar, läxor och jobb. Jobb är ju iofs gott, det ger ju pengar. Det andra kan kvitta. Inte mycket tid för tjejerna nu, men vi får komma ikapp med chillet lite senare.
Idag har jag varit runt och gjort ärenden på stan, har fixat lite inför min inlämning och fixat jobb. Jag har chans för två jobb i sommar och det tar jag nog. Jag behöver lite pengar, pengar går alltid åt.
Ikväll ska jag iallafall hinna med att träna och sola med Jessie, och sen ska jag till Björn och mysa lite.
På torsdag blir det Stockholm, och ihelgen är jag sugen på att festa. Hade tänkt på lördagen men nu blev det visst jobb istället så kanske får ta lite fest på fredag. Fest ska det iallafall bli.
Som sagt, det är mycket att stå i nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback