nu är det nära!

Det är måndag, varit en rätt okej måndag.
Skulle ha pluggat en del idag, men så blev det inte. Så blir det aldrig. Jag fastnade lite på körskolan och det blev inte alls så mycket historia jag hoppats på. Lite surt så.
Men nu är det mesta klart inför Barca, har fått mitt försäkringskort och passet är klart att hämta. Pengar ska jag växla på onsdag och det känns så jävla gött, för nu är det nära vänner. Det är på lördag och alla är så laddad. GÖTT! En bra grund och så.
Imorgon måste jag ta tag i allt plugg för det är mycket mer än vad jag trott. Men äh, jag har tappat motivation till plugg helt. Frågan är om jag någonsin haft den.
Det är gött med en kort vecka och så, vi är lediga torsdag och fredag och det känns jävligt gött. Då ska jag vila upp mig inför resan, måste ju ha en bra gruuuund.
Ne jag är för flumm.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: CiSSi

har du fått nått anonymt sms eller...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback