nåja.

Det är onsdag och matten gick ju som väntat, men jag är väl nöjd.
Idag är det ju givetvis masa plugg som gäller igen, jag måste ta tag i historian och engelska provet. Men äh, det kommer det med. Efter allt plugg igår, är jag värd lite chill. Sen ska jag packa lite inför Stockholm, men bara lite så.
Verkar ju inte som om det blir någon fest på fredag, jag kommer hem på kvällen, vid elva. Men jag ska försöka få med mig lite folk och gå ut. Jag är lite sugen på det. Kvällen är ju bara ung.
Ne, jag sätter punkt där.

Kommentarer
Postat av: sara

jag va hemma hos dom när du va där i ehh måndags tror jag de va! Men de va stängt i björns rum så jag vågade inte gå in. Jag har också vart där mkt. En hel del att stå i svar ja :( Men de lugnar la ner sig efter nästa vecka =) Nu är det mest kul saker att vänta =)

Postat av: agnes

haha, nej har du en lika dan? vi lyckas ta mig fan alltid köpa samma:)

2007-05-30 @ 21:53:30
URL: http://agneeees.blogg.se
Postat av: sara

Ja jag har ju det ;) Det förstår jag att du gör men jag kan LOVA dig att sista året går huur fort som helst :D man börjar ju planera redan i tvåan liksom =)

2007-05-31 @ 22:09:50
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback