jobb, fest och chill!

Helgen har varit blandad med jobb, fest och chill.
I fredags var det jobb, och oj vad jobb det var. Det var stressigt, men det var kul. Det var hela tiden något att göra, vilket är rätt gött. Då går tiden som fortast. Jag slutade klockan tolv och då kom Björn och hämtade mig. Vi åkte hem till mig och myste lite, men jag var jättetrött efter all stress på jobbet så jag somnade fort.
På lördags förmiddagen var det mys med Björn och sen fika med Jocke. Det var längesen jag träffade honom, så det var lite kul. Sen var det ju jobb som väntade på lördagkvällen också. Så hem och byta om och upp till jobbet. Vem kom då inte och ville ha lite fika om inte HONKEN! Gud vad kul det var att se honom. Dom sa att dom skulle festa till det lite senare och jag blev ju givetvis jättesugen på fest. Men det var jättelugnt på jobbet, så vid nio fick jag faktiskt gå hem.Lite gött. Då var det hem och byta om, sen kom Karin och Sanna och vi gick iväg till festen. Och det var så kul att festa med Henrik, det var jättelängesen och vi skrattade och skrattade. Och vilka raggnings repliker vi kom på, det var inte illa. Sen var ju Cissi där också. "Men måååste jag kolla på Jennifer bara för att jag pratar med henne?" Cissi förstår, haha.
Det var en kul kväll med svinbra sällskap.
Idag har det varit lugnt, jag och Björn har bara chillat. Jag har även hunnit med att plugga lite. Så det är gött. Ikväll blir det nog också chill, kanske en film och så.
herrö herrö, det var nog allt.
image135

det är mina flickor de!

Kommentarer
Postat av: CiSSi

haha, måste ja det eller!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback