fest i stan.

Heej!
Nu sitter jag hemma hos Björn och väntar pappa.
Igår var det mys, då chillade jag och karin med naturgodis och lite senare på kvällen ringde Björn och frågade om vi ville kolla film med Karlsson och Johan. Och det gjorde vi. Vi hade problem med att välja film så vi drog ett säkert kort och valde Hundtricket. Den är svinkul haha. Glömmer inte när jag och Jessie var på kusten och bodde i mina kusiners stuga, då såg vi den filmen minst en gång varje dag, och vi var där i en vecka. Okej, de sista dagarna var de lite uttjattat men det var typ en rutin.
Jaja. Det var iallafall kul igår. Jag och Karlsson blev rätt trötta och rätt flummiga. Det är alltid kul.
Som sagt sitter och väntar på pappa. Vi ska ner på stan och fixa lite saker. Det är ju fest i stan, festligt, hihi.
Och ikväll är det fest, fan det blir nog ball.
Men nu ska jag avsluta.
Vi hörs!






PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cissi med S

haha, kan tänka mig det. ;) jag gjorde en riktigt chansing och spelade pictunary med Niklas en gång, jag var säker på att vi skulle bli osams, haha, skrika på varandra och så. men vi vann! :D

Postat av: Anonym

ne nu får du allt ta och komma hem

2007-05-24 @ 17:11:05
URL: http://emmiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback