sööndag.

Det är söndag och jag har inte bloggat på ett tag. Inte hänt så jättemycket men jaja.
I fredags var det chill hos Sanna med tjejerna, och det var riktigt trevligt. Vi lagade mat, kolla film och hittade på lite kul inför Hannas fest. Det blev faktiskt jävligt bra grejor, efter mycket flum och roliga idéer. Det ska bli kul att se vad hon tycker om det. Men Sanna var svintrött och ville lägga sig vid 12 och sa att hon inte orkade med oss mer, men det gjorde inte så mycket för jag var rätt trött jag med :) Men Björn kom och hämtade mig och så åkte vi hem till mig och myste och sov.
I lördags träffade jag Cicci en sväng och så gick vi till stan och fyndade lite, både väskor och skor. Efter det åkte jag och tränade, vilket var riktigt skönt. Sen åkte jag till Björn och sen kollade vi melodifestivalen och Pans Labyrint. Björn somnade direkt efter filmen och jag kunde verkligen inte sova, var klarvaken och höll på att reta Björn lite så han kunde vakna och hålla mig sällskap, men det gick inget vidare. hihi!
I söndags så kommer Sara och Martin med förslaget att bowla och jag och Björn tyckte det lät kul. Så vi hängde på, och för en gångs skull var det inte jag som förlorade :) hihi. Det var riktigt gemytligt, och efter det åkte vi hem till Björn och Martin och kollade på Beck, Advokaten, den var riktigt bra.
Idag ska jag träna lite, sen blir det nog att plugga lite matte, eftersom jag har prov denna veckan. Men det går förhoppnings väl det med.
Ne nu så ska jag gå, puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Okej, jag erkänner. I was the LOOSER =P Därför måste vi görat snart igen så jag kan vinna, jag gillar inte bowlingsvackor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback