lördag och jobb.

Som sagt det är lördag och jobb. Det är jävligt lugnt här, faktiskt så har inte någon kommit in idag. Vilket inte gör mig så jättemycket jag läser Ronnie Sandahls bok. Så jag håller mig sysselsatt. Men det är fruktansvärt varmt här, för solen bara skinner in genom fönsterna, och det blir lite bastu feeling här inne. 
Igår chillade jag och Karin lite, vi beslöt oss för att titta förbi KGs förfest, vilket vara riktigt kul. Och Jess var  fruktansvärt rolig, ibland får hon allt till det. Men när det gick ner till ålle så gick jag och Karin hem till mig och chillade lite till. Sen åkte Karin hem till sitt, och Björn kom och hämtade mig så sov vi hos honom. Mycket nämre till jobbet ifrån honom, vilket betyder mer sömn.
Ikväll blir det fest i Källby, Hanna har lite fest på hennes pappas vandrarhem, och det lär bli jävligt kul. God mat, god dryck och gött folk! Det slår aldrig fel.
Nu kom Cicci och hälsade på, såå later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback