idag är det torsdag.

Det är torsdag idag och jag och Emina har ett jäättelångt hål på torsdagar, och vi var riktigt effektiva på vår håltimma. Vi gjorde klart typ hela vårt samhällsarbete, det gick trögt och vi hade svårt att koncentrera oss men fan vi fick det gjort, en eloge till oss typ. Gött!
Sen var det sista simskolegången idag, och fan det blev rätt lyckat, eller det mesta iaf. Vi körde lite hinderbana i början, sen skulle barnen visa vad de kunde, tog inte så lång tid så att säga, sen så var det lek och sen en liten sketch som gällde. Där Karin och Sarah var svinsnygga pirater och Simon en prinsessa i en rätt för liten rosa klänning och Adam var kung. Ja det var väl det som var misslyckat med avslutningen, haha. Ingen hörde vad de sa och när Karin och Sarah tillslut fått tag i skatten vilket var glassbiljetter verkade dom inte riktigt förstå att glassbiljetterna var till dem, ja vi andra "lärare" skrattade svinmycket iaf.
Ihelgen blir det fest, och det ska bli svinkul. Ska till Sälen tidigt på söndag och då är det inte någon större idé att lägga sig, utan jag sover i bilen sen. Och sen sa Amanada att vi tydligen skulle börja med hårt festande på söndag kväll i Sälen också, och det tycker jag låter kul.

Jag hade tänkt göra klart mitt historia arbete idag, men jag skiter i det och träffar Björn istället. Jag har ju faktiskt varit effektiv nog idag.
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänstern är tykna "Hej igen själva!
Som jag meddelade er igår kommer ni att ett svar från vår miljöpolitiska sekreterare, Anna Havula."

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-03-16 @ 16:59:01
Postat av: KG

det blir grymt skitbra imorgon. Jag har inte festat på årochdagar. haha kommer knappt ihåg hur det känns :O
ska jenn också till sälen? fan va kuul! Med björn eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback