fredag!

Ja sälen var riktigt ball faktiskt. Jag och Björn, Emelie och Julia chillade mest ihop och som vi irriterade Björn hela tiden, fast på skoj, det förstod han efter ett tag. Sen blev det mycket god mat. vin, öl och spel på kvällarna och på tisdagen blev det lite extra och alla var på glada. Vi spelade ett jäättekul spel en kväll, med andra ord tror jag det heter. och mamma och Lasse var nog sämst på det. Jag och Björn var riktiga jävlar på det, vi vann hela tiden. Jaja, Sonja älskade Cara Mia och gick lös på den, vi andra gillade Sven. Svingött väder också, det var glassigt helt enkelt.
Idag är det fredag och skola. Egentligen skulle det blivit fest ikväll, men jag och Karin ska jobba imörn så vi chilla lite tänkte vi. Kanske går förbi förfesten och så, det är ju ändå där det är som roligast. Vi går på´t imörn istället på Hannas fest, det lär nog bli jävligt kul.
Skola som sagt, så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback