:)

Idag är det måndag och det var skola idag, precis som alltid.
Skoldagen gick fort, och det är ju faktiskt alltid positivt. Fick reda på att jag har bara en lektion på torsdag igen, och den sitter faktiskt aldrig fel. Egentligen är det friluftsdag, men eftersom vi som går simlärarutbildning har simskola på torsdagar räknas det som en aktivitet och det är gött!
Jag och Björn var ju på bio i lördags, Jakten på lycka, och den var bra, kanske lite långtråkig emellanåt men ändå svinbra får jag nog säga. Sen åkte vi hem och somnade rätt fort. Jag var jättetrött efter en dag i Göteborg, blir rätt trött av att shoppa men det gör inget. Sen igår kollade vi på the Holiday och den var rätt lång men en mysig film.
Jaja.
Jag kom hem för 2timmar sen fixade lite mat och satte igång med engelska rätt fort, sen kom jag på att det är inte så mycket att läsa på och tog mig en powernap istället. Nu tänkte jag kolla igenom min historia som ska redovisas imorgon och sen kommer Björn. Vi ska laga lite mat och mysa massor :)
Vi säger så, puss!

image121

















Kommentarer
Postat av: Marie

grattis igen på 1-årsdagen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback