6 mars.

Det är den 6 mars och Hennings födelsedag. Eftersom han inte är hemma får jag försöka ringa honom. Jag saknar faktiskt Henning lite så.
Idag har jag skickat ut mina sista jobbansökningar, lite sent och så. Men bätte än aldrig, och eftersom jag fått för mig jag inte kommer få något jobb ville jag vara på den säkra sidan, och har därför skickat ut 10 stycken. Får väl hoppas på det bästa :) Fan, någon borde ju höra av sig.
I morse vaknade jag upp hos Björn, och den jäveln hade ju sovmorgon till 12,30 och jag fick gå upp mycket tidigare än så. Men han följde med mig ner och åt frukost, puss! Och skolan gick faktiskt riktigt fort idag och engelska gick okej och det är gött. Nu är det inte mycket mer plugg denna veckan vilket känns otroligt skönt! Det har typ inte hänt på jääättelänge?
På torsdag ska jag iväg till ett medium, lite spännande och jävligt kul. Mamma har varit där några gånger, och nu ville jag prova på det så det ska bli intressant.

Hepp, nu ska jag fixa lite, sen är det ju inte bara Hennings födelsedag idag, utan bandy också!
Puss.


image122














här har vi ju han, henning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback