27 mars och vår.

Det är vår och värme nu.
Inte hänt så jättemycket sen jag skrev sist. Det var ju Hannas fest, och det var riktigt trevligt. Våran låt var populär och jag och Karin vann dans tävlingen. Vi gjorde en mycket komplicerad korografi till Cara mia och vann då givetvis med den. Sen var Lisa där, och Lisa är jävligt rolig. Trots att hon såg ut som en julgranskula var hon svinball. Ja sen framåt kvällen blev det lite krånligt, vi skulle sovit där med det ville inte Karin och Cicci som jag skulle åka hem med, och mitt ute i ingenstans skulle vi förklara för Björn hur han skulle köra dit. Det gick inte, men vi tog oss in till Skara och mötte honom där istället. Och hem till Falköping kom vi tillslut. En jättebra fest iaf.
I söndags jobbade jag igen, det gick segt men det gick. Sen när jag kom hem gick jag och Cicci ut och gick.

Idag slutade jag klockan halv tolv, då ringde mamma och frågade om jag vill äta lunch med henne. Självklart svarade jag och gick till henne. Efter vi lunchat gick vi en liten promenad, men hon skulle tillbaka till jobbet och jag hem. Jag har en del att göra idag, jag måste ta tag i lite plugg och sen är det teorikurs och direkt efter är det bandymatch. Mycket på schemat, men just nu gillar jag att ha saker att göra.

Nu ska jag ut och plugga lite. Puss!

image123
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback