13 mars.

Det är tisdag idag och det vår på gång, behövligt och gött!
Igår var det studiedag och jag var på stan med Sanna där hon shoppade lite tröjor och sen gick jag hälsoslingan med mamma och det var riktigt skönt att gå. Sen åkte vi till Lasse och lagade mat och chillade lite, och det var ungefär så min måndag såg ut.
Idag då glömde jag ställa väckarklockan, men vaknade vid 7 och försov mig alltså inte, rätt gött så. Men dagen har varit smärtfri och jag har redan hunnit pluggat lite matte inför mitt prov imorgon, det känns rätt bra faktiskt men en del saker har jag inte riktigt förstått men de är där Björn kommer in i bilden. Han är nämligen på väg hit och ska hjälpa mig lite, snällt :) Sen ska vi hämta Adam och spela bandy. Det blir gött.
Turistbyrån har ringt mig och vill jag ska jobba, givetvis kan jag jobba sa jag. Så nu är det 3 helger framöver med jobb, och det är ju svinbra. Det är inte så dåliga tider heller så. Jaja.
Ne, nu kom min älskling.
So long suckers.

Kommentarer
Postat av: ankan

hhi vad roligt att du tyckte det:) vi var väl inte så jättenöjda men..vänta tills du får demon. då blir det bra skit:)
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback