we are your friends, you'll never be alone again

I onsdags var det rätt mycket att göra innan det bar av. Men jag gick upp till Ceccan och vi fixade det mesta. Gick till skolan en snabbis och lämnade in de sista arbeterna. Sen var det ner till mig, hämta min packning. Sen var vi redo för att åka.
När vi var framme och tältet på plats var det bara att köra igång. Och om vi gjorde. Det var riktigt najs. Vi hade jättemycket bra grannar. Det var Crille aka double CC, Jocke även kallas Joche, Andreas med massa olika smeknamn, Manne liknade Indiana Jones men kallades även Indie boy, Micke som kallades Barret och Johan som Johan. Ja sen fanns det ju Tom och Spjut. Men alla var jättebra och vi hade så kul.
Onsdagen var kul, torsdagen roligare och fredagen roligaste. I lördags regnade som fan, och det var lite jobbigt ett tag. Men sen när alla var samlade hade vi lika kul igen. Fan vilket gäng vi var och oj vad kul vi hade.
I onsdags var det bara chill på ängen, och i torsdags var vi nere på festival området en del, men så mycket band såg vi inte. Men vi såg justice och alla var nog rätt nöjda med den spelning tror jag. Sen var det upp till campet vid halv fyra för att hämta våra sovsäckar för det var så himla kallt. Men vi bangade in för det utan la oss vid halvsju. Och så mycket sömn blev det inte för vi var uppe vid 9 nästa morgon och så höll det på.
Någon förstörde vårt tält på fredagen, det var ett stor jävla hål i det. Men vi lyckades tejpa igen det. Det blev så snyggt.
Just det, Ceccan blev lite hiphopare och bjöd på uttrycken:
DJ spin that shit
Shake it dont break it
Shake what you mom gave you
It aint over until it's over

Det finns nog inget så roligt som när hon säger det. Fy vad vi skrattade. Sen var Crille en jävel på att vara rolig.
Han fick alltid till det.
Men jag tog inte så jättemycket kort, det hann jag inte tänka på. Men några kort blev det och det kommer!
Jaja, det var ball iaf.


JUST DET, vi är hääääääääääääääääääääääääääääääär nu!

image148

Kommentarer
Postat av: Cissi

så hima bra det, och det ser ut som du haft det himla bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback