usch.

Usch, det är måndag och jag är lite sur. Skolan går inte speciellt bra, och det är tusen saker att plugga på denna veckan. Jag har varken tid eller ork, jag vill bara ta det lugnt. Hela tvåan har varit sånhär. Usch som sagt. Det plugg idag (igen), både engelska och spanska, lite historia också om det hinns med. Ne, som sagt lite små sur.
Helgen har varit kanon, i fredags var det som sagt lite surprise party. I lördags var jag och Björn i Skövde, vi kollade runt och jag hittade mig ett linne på indiska. På kvällen blev det ju fest, det blev bogrens. Det var helt okej, och så träffade man lite kul folk. Blev lite samma som förra inlägget detta, men eh.
Lördags kväll var iallafall kul, och igår var det släktkalas vilket var trevligt. Vi har alltid trevligt på våra släktkalas vi, haha.
Just det, igår när jag och Björn skulle gå hem till mig så mötte vi en tant. Ingen av oss kände henne men hon stannade oss och började prata jättemycket om hur damfotboll var farligt, och hur illa det såg ut i Falköping och so on. Lite småkul var det, haha!
Men slut på det roliga. Nu ska jag äta, och plugga, sen äta och sova.
Plö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag beundrar dina brains!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback