taada

Idag är det tisdag och jag är trött.
Det var rätt mycket att göra på jobbet idag, men äh det gick ju bra. Jag och Cintia fixar det.
Ihelgen blir det Halmstad och som det ser nu åker vi ner på fredag morgon. Både jag och Karin jobbar kväll på torsdag så det får bli lite så. Så möter vi resten där nere :)
Idag var det först Göteborg med Jessie. Vi gick lös rätt bra på shoppingen. Det blev ett par jeans, två linnen, en tunika och en klänning. Jessie var inte dålig på det heller. Kul hade vi iallafall. Mycket kul att prata om.
Men det var stressigt när jag kom hem, för då skulle jag nästan med en gång till jobbet. Men som sagt det gick ju bra.
Imorgon är jag ledig och då ska jag och Björn till Skövde. Han är också sugen på att shoppa lite kläder, och jag följer gärna med :)

Men nu ska jag sova, haregott.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback