lite ledigt.

Jag var ledig igår och ledigt idag. Känns skönt med lite sol idag också!
Igår slet jag och Karin på körskolan med dom där jävla repetionerna, till sist klarade jag första. Då var jag nöjd och gick hem. Sen kom Björn och hämtade mig för vi skulle på bio. Vi såg Oceans Thirteen och den var rätt bra. När vi kom hem ringde Cicci och Jessie och ville till Västerås, och jag tyckte det lät lite kul. Men sen tog vi vårt förnuft till fånga och strunade i det. Vi väntar helt enkelt till den 13 juli. Vi åkte hem till Jessie och flummade istället. Det slår aldrig fel.

Idag har jag suttit och slitit på körskolan igen, men jag gav upp. Jag går dit lite imorn, och tar med mig Jessie som får hjälpa mig. Det blir lättare så :) Men nu ska jag och Jessie fixa lite mat och så ska vi upp till stan. Det blir bra, och ikväll ska jag nog träffa Björn också.
Hare gott ,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vill träffa min greenare också snart :S Han har varit borta alldeles för länge nu. Hoppas ni kan åka den 14e ist då, vore kul om ni kunde komma hit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback