i'll see you soon.

Jag kom hem ifrån jobbet för en stund sedan och jag var svinblött. Det regnar jättemycket och det är verkligen inte kul. Jag vill ju ha sol och värme. Vart tog det vägen liksom.
Jaja, Jessie kommer snart och hämtar mig, hon har fått körkort idag :) Grattis sötooo! Vi ska hitta på något kul, för sitta hemma i regnet känns ju inget vidare.

Igår var det som sagt Skövde, och jag hittade ett par skor och en väska. På rea också, är ju faktiskt aldrig fel. Sen var det hem till jobbet, där det var svinmycket att göra, men det gick bra. Jag och Emil fixade det. Sen fick vi massor av dricks, det slår ju aldrig fel. Peter var riktigt imponerad av dricksen, haha! Jaja, jag åkte hem till Björn dirket efter jobbet och kollade på film. Vi somnade iofs i mitten av filmen. Men sen vaknade jag klockan 3 och var klar vaken så kollade lite mer på filmen men somnade rätt fort igen.
Nu är det nästan bestämt att vi drar till Västerås den 13 juli och stannar helgen. Ska bli svinkul att träffa grabbarna igen. Vilket gäng! Karin och Hanna följer nog med också, det är ju alltid kul!
Ikväll blir det nog chill med tjejerna, kanske kollar vi en film och äter lite gott. Sen är jag ledig imorgon och torsdag också, känns ju skönt. Då hoppas jag verkligen på sol!

Jag tror Jessie kom nu!
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback