fredag och jobb.

Idag hade jag körlektion, och jo det gick bra. Jag måste ta tag i teorin känner jag, så jag kan boka uppskrivning nästa vecka. Men det kommer det också.

Igår var jag på körskolan och sen träffade jag Jessie. Vi gick runt lite på stan, och blev hemskt sugna på kina mat, och beställde lite och åkte hem till henne och åt. Det var både gott och mysigt. Sen chillade vi mest framför tven och tog det lugnt, det var ju sådär roligt väder igår. Men Jessie är alltid rolig :)
Sen träffade jag Björn en sväng, vi myste lite men han var trött och det var inte jag, så när Jessie ringde och frågade om jag hade lust att kolla film hos Malin med CJ och compani tyckte jag det lät som en kul idé :) Så det blev en sen kväll igår, men det gör inget. För kul hade vi.
Idag är det jobb, och jag jobbar från fyra till tolv, men det känns rätt okej ändå. Sen ska jag hem till Björn. Han åker ju till Alanya på tisdag och ska leva jävel. Menimorgon är jag ledig och då är det fest hos KG. Sen får vi se vart vi går, vi kanske stannar kvar. Vore nästan bara kul. Annars åker vi till Skövde skulle jag tro.

Det var nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback