det var ett tag sedan.

Ja det var ett tag sedan. I fredags var det studenten (grattis studenter!) och jobb. Men det var jättelungt på jobbet så jag gick lite tidgare. Då var Ceccan och Therese redan igång med festen och jag kom så fort jag kunde, Karin också. Så satte vi igång. Inte långt efter gick vi över till Martin där det var jättemkt folk, mest byggare då, men oj vad kul vi hade. Vi spelade kubb också. Men när de började dra sig till plantis vid 12 gick vi tillbaka till Ceccan en sväng och pratade med Tommy och Ann-Sofie. Det slår aldrig fel, haha. Men tids nog gick vi ner till plantis vi med. Sen efter att ha varit där blev det ju givetvis en pizza. Där träffade jag Björn :) så vi gick hem till mig. Men jag hade glömt nycklarna hos Ceccan så att ta sig in det var en process, men det gick.
Lördags var det jobb, och jag var trött. Men jobbet gick utmärkt! På kvällen var det visst lite fest igen, men inte lika hårt. Jag och Karin gick upp till mingus och drack lite. Cinita mixa ju drickarna, hihi :)
Igår var rätt lugn, lite sol och lite plugg. Balen var jag och Björn på också. Det är alltid kul att se.
Men idag har varit segt, och jag är jättestressad. Jag har lite historia kvar att göra och det måste göras klart imorgon senast. Sen måste jag ta lite kort till mitt massagearbete, men det ska Björn hjälpa mig med ikväll.
Imorgon är jag ledig, så då blir de lite jobb, sen är det körskola och sen måste jag packa. För på onsdag ska jag till hultsfred.
Jag ska nog hinna med att grilla med lite folk ikväll också. Det vore trevligt.
Just det, idag var min sista dag i tvåan. Jag har sommarlov nu skulle man ju kunna säga. Fy vad det känns skönt att ha gjort tvåan. Det har verkligen varit jobbigt. Men som sagt, lite plugg kvar och sen kan man säga jag har sommarlov på riktigt.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hur gick matten Jenn ? :D

Postat av: Anonym

yes I sure do baby!
vill ju helst att du inte åker på hultsfred. menmen :(

2007-06-12 @ 20:31:09
URL: http://emmiina.blogg.se
Postat av: agnes

ha det gött på hultan, checka in mortal kombat om du har möjlighet! dom lirar lite go house, hejhej!

2007-06-14 @ 08:37:54
URL: http://agneeees.blogg.se
Postat av: Cissi med S

haha, svaret är YES! och berätta om hultsfred, vare nice? (of cooourse my horse) PUSS på dig snygg

2007-06-17 @ 22:11:23
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback