2 juni.

Igår var första juni och jag fyllde arton år, yes. Haha.
Det var ju Stockholm tors-fredag och det var ju helt okej. Lite shopping, lite skolgrejs, mycket kul och fest. Ja, klart som fan det var fest på torsdagen. Jag och Emina började segt, men vi kom igång och i samma veva som vi kom igång träffade vi fyra Australienare. Så då blev det fest på hotellrummet och så spelade vi lite kort. Ja det var riktigt trevligt faktiskt. Emina var väl den jag hade roligaste med på resan, Emina har jag iofs alltid roligaste med ;)
Igår kom jag hem runt 23.00 och då var det lite suprise party at my place. Kul! och sen ett tack för alla grattis sms och samtal. Alltid skoj. Det skulle ju blivit utgång, men Falköping hade ju inget att erbjuda. Så jag, Sanna, Karin och Ceccan slutade upp hemma hos mig med ett glas vin, eller två. Dom är mina tjejer, dom är bäst :) Björn var ju givetvis med också, han är ju bäst han med.
Ikväll är det fest, och det vill jag tacka Karlsson för. Egentligen skulle jag jobbat till 00,00 men Pete tyckte det var lugnt och att jag skulle ut och festa. Så ett tack till honom också. Och till Karin som aldrig bangar. grr.
Men nu är det dags att göra iordning mig, så jag avslutar inlägget här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback