feest och ceccan.

Det är fredag och ikväll är det feest. Jag är jättesugen på fest så ikväll blir nog ball. Ceccan kommer hem lagom till festen och jag har saknat henne hur mycket som helst.
Igår kom Björn hem och det var så kul att se honom. Jag har saknat honom jättemycket. Och vilka fina presenter jag fick av honom, han är bäst :) hihi!
Men runt lunch så ringde Jessie och var redo för att åka till Skövde, så hon hämtade mig och vi brände en skiva och sen bar det av till Skövde. Vi hittade rätt mycket saker, jag köpte en jättefin kofta och en tröja på indiska, sen hittade vi massor av accessoarer och allt var på rea så det blev halsband, örhängen, armband och ringar. Sen köpte jag en liten present till Sara och Elin. Men jag hittade inte mina silverleggins jag ville ha, men jag får åka till Göteborg nästa vecka och kolla lite.
Sen åkte jag till Björn igen på kvällen och myste, vi lagade lite mat och kollade film. Det är skönt att ha honom hemma igen :)
Idag ska jag städa och träffa mamma på stan. Men just nu ska jag ta det lite lugnt.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback