söndag.

Det är söndag och jag behöver inte plugga idag.
Igår var riktigt ball faktiskt, konserten var bra och kvällen var bättre och tjejerna var bäst. Vi blev bjudna på whisky och vin, och sen spelade vi spel, sjuan för hela slanten, och jag och cicci ålade givetvis. Sen hade vi vår privata dj med, inte fy skam. Måste säga det att sjuan är ett för jävla ball tidsfördriv om man har lite press på sig.
Idag åkte Björn och några mer till backen, jag var rätt sugen ett tag men sen tänkte jag äh, har hela lovet på mig. Cicci ska ju fixa håret på mig idag också, och sen skulle vi tydligen kolla på Karin när hon spelar match. Det är alltid lika kul, för det är inte ofta man ser henne så seriös som hon är när hon spelar. Sen blir det väl mer chill, och imorgon drar vi till Borås och shoppar lite. Vi har tröttnat lite på Skövde och Göteborg och tänkte ta oss en närme titt i Borås istället och upptäcka!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback