shopaholic typ

Efter att ha läst Marie och Ciccis bloggar om deras shopping tur gjorde det mig riktigt sugen på att åka ut och shoppa lite. Och som tur är frågade Emina mig om jag ville med till skövde på fredag och jag och ceccan ska ju till Göteborg på lördag. Så då är det ju bara att shoppa liksom. Jag ska köpa skor, tröjor och en väska tror jag, det sitter alltid fint. Sen att jag kommer ruinera mig själv är en annan femma!
Idag är det tisdag och innebandy och idag ska Karin hänga med. Nu ska gubbarna få se på ett spel det aldrig sett.
Men nu ska jag plugga svenska och sen är det nästan dags för bandy.
puss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, shooopppiiing är braaaaa grejer. :) man får aldrig nog. haha, fast jag hade föredragit att vara i sthlm nu så jag hittade lite. :P

Postat av: Anonym

Jag har inte sett dig heller. jag håller mig som vanligt så lite som möjligt i skolan och sen hos martin mest. tränar å massa blööh. va håller du hus nånstans då?

2007-02-28 @ 17:28:05
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback