idag är det söndag.

Idag är det söndag och jag har varit med björn :) och pluggat lite, men bara liiiite. Björn kommer sen igen, och det gillar jag.
Sen är det nog så att jag åker till sälen v.12, är inte så sugen på det men det är mamma och lasse som tjatat lite på mig och sen är det vi ju några som åker, så kan ju bli kul. Inte åkt något i år, kan bero på att jag hatar vintern just nu.
Igår var det jättemkt mys med Ceccan, Karin och Sanna. Karin och Sanna har jag inte träffat på ett himla tag, så det var treevligt.
Nu ska jag kolla lite tv tror jag, och vänta på Björn.


78760-119







puss :)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

hihi, hej jenn. tänkte bara säga att jag faktiskt gör ett sista försök med blogg. så om du är intresserad nån gång. haha, finns ju inte så mkt nu men. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback