fortfarande söndag.

Jag kände för en ny layout, så pyssla ihop lite. Den får funka ett tag framöver.
Cicci och min syster klippte och färga håret på mig idag, blev riktigt fint. Men efter färgning blev de lite torrt, så jag kör på en hårinpackning nu. Rätt skönt att bara mysa hemma själv i Björns tröja. Hade iofs föredratt en pannkakskväll hos Cicci eller lite mys med Björn. Men Sanna var otroligt trött, och Cicci mådde inget bra. Björn chillade med Erik och jag beslöt mig för att en kväll hemma kan vara rätt skönt det med. Och så blev det.
Blir nog att lägga mig rätt tidigt idag, är rätt trött och sen ska jag ju orka med att shoppa lite imorgon. Iofs orkar jag alltid med att shoppa, men ändå.

Ne nu ringer det, Godnatt.


78760-115
One mile to every inch of,
your skin like porcelain.
One  pair of candy lips and
your bubblegum tongue.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om jag ändå visste hur man ändrade layout :(

Postat av: Kg

klippning och färgning lät inte dummt. och ohja, Barcelona kommer bara blir så illbra

2007-02-13 @ 12:52:26
URL: http://www.nogg.se/kaarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback