5/2

Jag har en pause, en plugg pause. Det blir nog rätt soft efter imorn, har iofs geografi på fredag men det borde inte vara allt för svårt. Sen är det lov och det känns lovely.
Idag har varit en rätt soft dag, vaknade upp med björn, hade historian som var dryg, svenskan lika så iofs, men spanskan va soft och det var matten med. Sen var det att simma, simma 40längder på tid, men det klarade jag, Karin och Eve galant. Efter det så beslöt jag mig att skippa träningen idag, eftersom jag såg simning som ett pass.
Sen att ta tag i samhällen tog lite längre tid, men nu är jag back on track och det går. Sen ska jag nog skriva en CV, men det ska nog gå utan problem eftersom Cicci gav mig en mall till det. Så blir det väl att dela ut dem i veckan lite varstans.
Ne nu var nog min pause slut, tut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback