26 februari, en måndag.

det är måndag idag, men skolan idag gick rätt fort. men jag var inte på det bästa humöret, och varför vet jag inte. men sista lektionen var det simlärarutbildningen, och jag var en jävel på att kasta livboj iaf. sen skulle vi simma en längd med livboj, sen ner på botten på det djupa och hämta en docka, och sen upp med den och boxera en vän över till andra sidan, och det var mycket jobbigare än jag trott. men äh, det fina fisken, hihi.
jag är fruktansvärt skoltrött och det är väl på ett sätt inte så konstigt i och med jag har prov och inlämningar hela tiden. sen att det är 1½ år kvar i skolan känns rätt drygt,
och idag måste jag plugga svenska, prov på onsdag, och sen är det spanska prov på fredag, men dom brukar inte vara för svåra. och ikväll kommer nog Björn :) puss.
Ihelgen blir det gbg med ceccan och där har jag inte shoppat på ett tag, så det kan bli kul. kul kul cykelhjul typ.










Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback