20/2, fettisdagen och nytt band släpp.

Hej!
Idag gick skolan rätt snabbt och det är alltid gött. Jag och Sofie fick gå lite tidagare från engelskan för att hinna med bussen, men väl på bussen ringer pappa och säger han är på väg för att hämta mig för att vi ska köpa semlor. Aldrig fel med semlor tänkte jag och hoppade av bussen. Väl utanför Mössebergsbagarn ser jag en blå bil med en CJ kör omkring i, blev lite paff men sedan förklarade han att han fått körkort i morse, så grattis :)   In på Mössebergsbagarn och vem ser jag inte då? Jo min lovely Emina i sin snygga bagarmössa med håret uppsatt. Givetvis får vi hjälp av henne och krånglar till det lite extra :) She loved it. Jag och pappa köpte semlor till Farmor och Farfar också, så vi åkte förbi dem och fika. Trevligt och så, var jättelängesen jag träffade dem sist. Dom ska till Thailand snart, så bad farmor köpa lite grejor :) tyg och så. Har lite planer.
Idag var det de andra bandsläppet till hultan, och det var en del bra. Sahara hotnights, Tingsek, The Ark, Amy Winehouse, eh band är alltid kul att se och jag tror hultan blir bra ball i år, ceccan ska ju med, och massa andra bra. GÖTT!
Men idag är det tisdag och då är det bandy som gäller, Björn kommer ut om ett tag. Vi ska laga lite mat och sen blir det bandy. Simon har tagit Hennings plats och Simon är en rolig jävel :) Saknar Henning iofs, inte snackat med honom på länge. Men han har det ball, så det är gött.
Sen blir det iaf att sova hos Björn, och det är alltid positivt.


Men nu har jag saker att fixa!
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: agnes

jo det var det sannerligen! bruk för alla duger i krig men det är lite för dyrt:) var helgen bra? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback