1/2

Jag har blivit jätteförkyld, och jag tror det är Björn som smittat mig. Att jag badade idag kanske inte var det bästa, men det var simskolan som gällde. Och det är faktiskt bra kul. Vi var iofs bara 2 lärare idag, och vi är vana vid att vara 5-6. Så jag och Sarah kände oss lite pressade, men Simon kom sen så det löste sig till det bättre. Sen solade jag, vilket inte är det bästa gör när man är lite sjuk, men äh!
Jag kom hem vid 4, och har pluggat fram till nu. Kör en liten pause, och sen får det bli lite mer plugg. Har mycket att stå i nu innan lovet, och det är bara att bita ihop.
Björn kommer nog hit och sover sen, det blir mysigt!
Ne, jag ska nog plugga vidare nu. Mkt plugg idag, mkt chill ihelgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA PLUGGA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback