trött trött trött.

Det är onsdag och klockan är snart elva. Jag kom precis hem ifrån jobbet och är helt slut. Det var en del att göra idag och de drog över. Men innan de idag har jag suttit på körskolan hela dagen och sen haft körlektion. Jag är som sagt trött men jag har varit effektiv idag iaf. Känns bra.

Imorgon ska jag och Sanna till Skövde och köpa en jätteförsenad present till Karin. Jag var förresten i Skövde i häromdagen och köpte skor, linne och en svinsnygg jacka för 79kr, rea på H&M. Fint det. Skorna var också på rea, hade kostat 800kr och kostade nu 200kr. Jag älskar rea.
Imorgon ska jag, Sanna, Karin och Ceccan ut till Lutra och fixa lite. Vi ska servera på bröllop ihelgen så det är de som ska fixas.
Sen måste jag träffa Bjööööörn :)

Men just nu, nu ska jag sova.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: emelie

TA HEM DEN TRÖJAN !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback