sooool!

Igår var det sol och idag är det också soooool. Så gött.
Igår åkte jag till Göteborg och shoppade lite. Det blev en kjol och ett par svinsnygga jeans. Åh, sånna har jag velat ha jättelänge. Göööött.
Sen träffade jag Björn en sväng,  och gick jag och Karin till Jessie där även Stina var. Vi kollade film, givetvis en skräck film. Den var faktiskt riktigt bra. Sen planerade vi karnevalen lite, ingen extrem utklädnad men en liten ball så. Sen gick jag hem till Karin en sväng och sen hem till mig. Det skulle varit personalfest och måndaxklubben igår, men jag hade ingen ork för det, och det verkade inte mina arbetskamrater heller ha. Så det blev inget.
Idag är som sagt jättefint väder och sool, men alla jobbar. Men jag och Stina skulle nog iväg och sola och bada idag :)

Ceccan kommer hem på torsdag och som jag längtar!
Nu ska jag iväg, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback