som på räls

Hej!
Idag var det som sagt jobb och det var mycket att göra idag och tiden gick fort. Sen var de körlektion och det gick som på räls. Nu är de ju teorin jag borde ta tag i. Får bli nästa vecka. För då är de inte långt kvar till uppskrivningen. Det ska bli så gött att ha den gjord den.

Efter jobbet cyklade jag ut till pappa och sov en stund. Jag blev jäättetrött efter jobbet. Men imorgon är det fredag och helg. Då blir de nog mys med Karin, Sanna och Jessie på kvällen.
Och på lördag ska jag nog till Skövde en sväng innan jobbet, lite shopping. Jag jobbar lördagkväll med det gör inte så mycket, det ger ju peeeeeeengar liksom.

Ceccan verkar komma hem tidigare än planerat, redan onsdag talades det om, och det ska bli sååå skönt att få hem henne. Jag saknar henne massor, hiiihi. "Då hittar jag la er i en soffa in på småtimmarna" haha! Ceccan förstår.

Ne, jag ska kolla en film nu!
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback